YouTube Ads jako główne źródło ruchu w Twojej witrynie – jak tworzyć skuteczne reklamy wideo?

YouTube Ads jako główne źródło ruchu w Twojej witrynie – jak tworzyć skuteczne reklamy wideo?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

YouTube jest drugą największą wyszukiwarką na świecie. Warto więc wykorzystać jej potencjał, aby dotrzeć do milionów użytkowników.

Jakie są dostępne formaty reklam na YouTube?

Reklamy YouTube Ads występują w kilku różnych formatach. Wybierz więc ten, który najlepiej sprawdzi się w przypadku Twojej marki:

  • Reklamy in-stream – są to najczęściej spotykane rodzaje reklam w serwisie YouTube. Zwykle są one odtwarzane przed, w trakcie lub po filmie i pojawiają się jako statyczny obraz (statyczny) lub wideo (dynamiczny). Możesz wybrać, aby pokazać reklamę in-stream wszystkim, którzy oglądają Twoje filmy lub tylko osobom, które wcześniej oglądały podobne filmy.
  • Reklamy in-display – pojawiają się obok innych filmów w YouTube, np. w karuzelach powiązanych filmów i na listach sugerowanych filmów.
  • Reklamy TrueView – to reklamy z możliwością pominięcia, które pojawiają się przed, w trakcie lub po oglądanym przez Ciebie filmie na YouTube. Widzowie mogą je pominąć po 5 sekundach, jeśli chcą kontynuować oglądanie filmu. Ten typ reklamy pojawia się jako statyczny obraz lub wideo.

Jeśli czujesz się zagubiony i nie wiesz, jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej firmy, rozważ skorzystanie z pomocy agencji interaktywnej, takiej jak agencja adsright.

Jak tworzyć skuteczne reklamy na YouTube?

Zanim zdecydujesz się opublikować reklamę, musisz zadbać o to, by była ona atrakcyjna i wzbudziła zainteresowanie odbiorców. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci stworzyć skuteczne reklamy YouTube Ads:

Postaw na wysoką jakość

Ważne jest, aby Twoja reklama wyróżniała się spośród innych i od razu przyciągała uwagę widzów. Będzie to możliwe dzięki użyciu wysokiej jakości materiałów. W ten sposób widzowie zobaczą, co Twój produkt lub usługa może im zaoferować i będą bardziej skłonni do zakupu.

Przedstaw swoją firmę

To kuszące, gdy tworzysz reklamę na YouTube, aby po prostu powiedzieć „Kup nasz produkt!”. Ale to nie jest pomocne dla widzów, którzy nie wiedzą, kim jesteś lub co sprzedajesz. Zamiast tego powiedz im więc dokładnie, co robi twoja firma, ile to kosztuje i dlaczego ludzie powinni kupować od ciebie zamiast od kogoś innego np. „Sprzedajemy używane samochody w przystępnych cenach”.

Unikaj reklam przepełnionych treścią

Pamiętaj jednak, aby nie przesadzić z ilością treści. Postaw na jasny i przejrzysty przekaz. W formie filmiku spróbuj streścić to, co ma do zaoferowania Twoja firma i zyskaj sympatię potencjalnych klientów. Nie musisz przedstawiać całej historii Twojej marki – klientów to nie interesuje. Zadbaj, by w reklamie znalazło się tylko to, co naprawdę istotne z punktu widzenia Twoich odbiorców.To tylko nieliczne sposoby na tworzenie lepszych reklam wideo. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje kampanie będą skuteczne, skorzystaj z pomocy agencji reklamowej – agencja adsright pomoże Ci we wdrożeniu tych działań i dotarciu do większej liczby odbiorców.

Zdj. główne: Christian Wiediger/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Do czego zakładać sztyblety?
Do czego zakładać sztyblety?
Znalazłaś w swojej szafie lub po prostu zakupiłeś sztyblety? Podpowiadamy, z czym je łączyć!
EMS – co musisz wiedzieć zanim zaczniesz?
EMS – co musisz wiedzieć zanim zaczniesz?
Słyszałeś o treningu EMS, ale nie jesteś pewien, czym jest i jak się na niego przygotować? Sprawdź, na czym to polega, czy jest skuteczne i czy może być skutecznym rozwiązaniem treningowym dla Ciebie.
Futurystyczny dom Pierre’a Cardina na Lazurowym Wybrzeżu
Futurystyczny dom Pierre’a Cardina na Lazurowym Wybrzeżu
Sprawdź, co niezwykłego kryje w sobie Bąbelkowy Pałac!
Ostatnie wpisy