Pod koniec zeszłego roku Sara Boruc otworzyła własną markę modową. The Mannei to kolejny pomysł na biznes Sary, która jest również współwłaścicielką firmy biżuteryjnej SIN by Mannei. Każdy, kto obserwuje tę piekielnie zdolną kobietę wie, że ma znakomity gust i wyczucie stylu. Ubrania, które oferuje jej brand modowy, to połączenie najwyższej jakości materiałów oraz fasonów inspirowanych high fashion. O sukcesie marki może świadczyć fakt, że doceniły ją takie zagraniczne gwiazdy, takie jak Hailey Bieber, Kendall Jenner, czy Elsa Hosk. Są to jedne z najlepiej ubierających się dziewczyn na świecie! Sprawdź, na czym polega fenomen The Mannei.
Sara Boruc jest idealnym przykładem na to, że warto wierzyć w siebie i spełniać swoje marzenia. Pracowała jako stylistka, prezenterka i dziennikarka. Prowadziła również swojego bloga oraz jest aktywną użytkowniczką social mediów. Jej ogromną pasją poza modą jest również muzyka, dlatego Sara wydała swoją solową płytę. Aktualnie żona Artura Boruca skupia się jednak na swojej marce odzieżowej, która oferuje luksusowe i nietuzinkowe ubrania. The Mannei to kolekcje dla odważnych, pewnych siebie kobiet, które kochają nieszablonowe stylizacje. Projekty wykorzystują dużo klasycznych elementów, dzięki czemu są to propozycje ponadczasowe, a jednocześnie wyróżniające się z tłumu. Styl marki przypadł do gustu wielu sławom, które znamy z pierwszych stron gazet. Nie jest to zaskakujące, bo obserwując Sarę na Instagramie, wiemy, że jest jedną najlepiej ubranych gwiazd w świecie polskiego show-biznesu.
Sara Boruc od lat interesowała się modą, stąd pojawił się pomysł na własną markę odzieżową. W swoich projektach stawia przede wszystkim na jakość ubrań, które mają spełnić oczekiwania brandu luksusowego, jakim jest The Mannei. Sama założycielka firmy podkreśla, że ważniejszym czynnikiem, niż sezonowe trendy jest promowanie ubrań ponadczasowych, dlatego można zauważyć, że dużo ubrań jest inspirowanych latami 90.
Klasyczne propozycje, które komponują się w oryginalną całość, to znak rozpoznawczy Sary Boruc. Żona piłkarza zaznacza, że cieszy się, iż zdecydowała się na założenie marki modowe po trzydziestce, ponieważ jest już świadomą kobietą i wie, czego oczekują od jej marki inne kobiety. Etap poszukiwania swojego indywidualnego stylu jest procesem, który warto eksplorować, dając sobie czas na pomyłki i błędy.
Ubrania od The Mannei spodobały się zagranicznym gwiazdom. To ogromny sukces na skalę międzynarodową, dzięki któremu o marce Sary Boruc dowiedział się cały świat, a przynajmniej każdy, kto śledzi celebrytki z Hollywood. Pierwszą sławą, którą mogliśmy zobaczyć w projektach polskiego brandu była Kendall Jenner – jedna z najsławniejszych influenserek, którą w mediach społecznościowych śledzą miliony osób. Kendall Jenner mogliśmy podziwiać w skórzanej marynarce, która wyszła spod igły The Mannei. Do grona fanek ubrań z metką marki Sary Boruc dołączyła również Elsa Hosk, czyli szwedzka modelka, znana ze współpracy z marką Victoria’s Secret. Następną gwiazdą, która włożyła total look od The Mannei jest Hailey Bieber, której sposób ubierania się jest uwielbiany przez wiele kobiet. W projektach Sary zaprezentowały się również znane influencerki, czyli Matilda Djerf oraz Josefine H.J. Wielbicielką polskiej marki modowej jest również Irina Shayk, która w sezonie zimowych była widywana w czekoladowym, długim płaszczu od Sary Boruc.
Każda kolejna kolekcja The Mannei pokazuje, że marka ma jeszcze dużo do zaoferowania. Aktualnie w sklepie Sary Boruc możemy znaleźć dużo skórzanych elementów, takich jak kurtki, spodnie, czy spódnice. Skóra to trend, który nie wychodzi z mody od lat, więc inwestycja w tego typu stylizację na pewno posłuży nam na kilka sezonów. Stylowe kurtki w motocyklowym klimacie fenomenalnie łączą się z prostymi, białymi koszulami – całość wygląda bardzo nonszalancko. W ofercie znalazły się również oversizowe marynarki, które można kupić w komplecie, tworząc rewelacyjny total look. Damskie garnitury są hitem już od kilku miesięcy.