He Concept Store to luksusowy butik mieszczący się w Warszawie przy ulicy Krakowskie Przedmieście 13. Skupia się w głównej mierze na towarach luksusowych polskich projektantów. Dlaczego warto odwiedzić to miejsce?
Przyjrzyjmy się najpierw miejscu, w jakim powstał He Concept Store. W jego sąsiedztwie mieszczą się salony Moliera i Redford & Grant. Jest to więc istne zagłębie luksusowych butików. Jednak twórcy tej przestrzeni zaznaczają, że chcą tchnąć nowego ducha w mury, które już od XIX wieku przyciągają warszawską śmietankę towarzyską. W hotelu zaprojektowanym przez Henryka Marconiego gościła prawdziwa arystokracja. Odbywały się prestiżowe bale i spotkania towarzyskie. Natomiast jeszcze przed wojną znajdował się tu m.in. luksusowy salon Fiata i sklep z porcelaną.
Naszą misją jest przede wszystkim promowanie polskich marek. Zależy nam, aby goście hotelowi mogli poznać takich projektantów jak Maciej Zień, Dawid Woliński, Łukasz Jemioł, Viola Piekut czy Rodrigo De La Garza, który – choć ma meksykańskie korzenie – od wielu lat żyje i tworzy w Warszawie – mówi Agnieszka Polańska-Gronek, dyrektor HE Concept Store w wywiadzie dla Vogue Polska. Wiele z produktów dostępnych w He Concept Store zostało zaprojektowanych z myślą o tym miejscu i można je kupić wyłącznie tam. Oprócz ubrań i dodatków zaprojektowanych przez polskich projektantów można znaleźć również wyroby zagranicznych marek, które dotychczas były niedostępne w naszym kraju.
Oprócz ubrań, dodatków i biżuterii od luksusowych projektantów, w He Concept Store można kupić również plakaty do dekoracji wnętrz i ceramikę, a także ręcznie robioną porcelanę Dominiki Dondé, wyroby Majoliki Nieborów – rodzinnej wytwórni Radziwiłłów oraz plakaty wybrane przez Wojtka Orła, jednego z największych kolekcjonerów polskich plakatów. Zakupimy tu albumy o sztuce, architekturze, historii i Warszawie. Nie zabraknie również designerskich gadżetów podróżniczych, technologicznych i do domu. W butiku dostępnych jest także wiele gatunków wina.
He Concept Store to także doskonała przestrzeń do organizowania koktajli, promocji produktów, konferencji prasowych, wystaw, spotkań autorskich, a nawet koncertów. Wachlarz możliwości jest naprawdę nieograniczony, a obsługa jest otwarta na nowe możliwości i spełnianie oczekiwań klientów.
Za wystrój całego butiku odpowiedzialna jest Magdalena Kijanko ze studia Modulare. Architektka, absolwentka warszawskiej ASP. W projektowaniu miejsca wykorzystała połączenie elementów antyku i vintage. He Concept Store zdobią ręcznie wykonane tapety, instalacje artystyczne, a także meble i dywany ze specjalnie wyselekcjonowanych tkanin.
Zdj. główne: Mike Petrucci/unsplash.com