Ganni – duńska marka, którą pokochały trendsetterki

Ganni – duńska marka, którą pokochały trendsetterki

Wyjątkowe marki
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Ostatnimi czasy marka GANNI podbija świat mody. Ich domeną są kolorowe koszulki, kopertowe sukienki oraz mocherowe swetry. Siedziba marki znajduje się w Kopenhadze, a ich koszulki są marzeniem mieszkańców Stanów Zjednoczonych. Chcesz dowiedzieć się więcej o tej marce? Przeczytaj poniższy artykuł!

Jak zaczęła się historia marki? 

GANNI nie jest młodą marką ubrań. Ma już 20 lat. Początkowo rozwijała się powoli, kiedy w 2009 roku zyskała nowych właścicieli. Przejęło ją duńskie małżeństwo – Nikolaja i Ditte Reffstrup. Mężczyzna był informatykiem poszukującym nowego zajęcia, a kobieta pomagała byłemu właścicielowi marki w sprawach projektowych.

Skąd pomysł na markę?

Pomysł na stworzenie marki podobno od początku był jasny. Miał to być skandynawski styl w bardziej kolorowym wydaniu. W 2009 roku powstały pierwsze projekty ometkowane nazwą GANNI. Każdego roku marka wypuszcza cztery kolekcje damskie oraz jedną bieliźnianą. Znajduje się tam wszystko do zbudowania kompletnej garderoby, począwszy na T-shirtach, a skończywszy na płaszczach i dodatkach. Markę charakteryzują wzory i kolory. Ceny wahają się od 50–60 dolarów za koszulkę, a ręcznie wyszywana sukienka kosztuje około 1000 dolarów.

Modelki GANNI

Istotną rolę w promocji marki odegrały duńskie modelki. One wracając w rodzinne strony biorą udział w pokazach mody podczas Copenhagen Fashion Week, który odbywa się dwa razy do roku. Obserwatorzy z zagranicy sprawdzają wtedy uważnie co do zaoferowania będzie miała marka w danym sezonie.

Duża popularność marki

Przez to, że marka GANNI posiada dużą różnorodność w swoich kolekcjach oraz rozsądne ceny, GANNI świetnie wpasowuje się w potrzeby rynku. Ubrania tego brandu dostępne są na ASOSie, ale też na Selfridges czy Net-a-Porter. Dobrym posunięciem twórców marki było stworzenie kolekcji kapsułowych.

Jakie dochody ma marka?

Według Business of Fashion roczne przychody ze sprzedaży ubrań przez firmę GANNI wynoszą 60 milionów dolarów. Są one dostępne w ponad 400 butikach na całym świecie, a marka posiada 22 sklepy w Danii, Szwecji i Norwegii. W 2014 roku uzyskała ona prestiżową nagrodę ELLE Style Awards w kategorii „marka roku”. Od tej pory wyniki wcale się nie pogarszają. 

Czy warto zainteresować się marką GANNI?

Odpowiedź brzmi – oczywiście! Ubrania tej marki są wyjątkowe i z charakterem. Możesz znaleźć mnóstwo perełek w rozsądnych cenach. Ponadto dobierzesz świetną bieliznę. Zakupy ubrań tej marki to gwarancja zadowolenia i przykuwania uwagi na ulicy!

Zdj. główne: Artificial Photography/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Rzuć dodatkowe światło na swoją sukienkę – jak wykorzystać pasek do sukienki, aby podkreślić swoją sylwetkę?
Rzuć dodatkowe światło na swoją sukienkę – jak wykorzystać pasek do sukienki, aby podkreślić swoją sylwetkę?
Pasek do sukienki to dodatek, który pozwala podkreślić kobiecą sylwetkę i nadać sukience zupełnie nowy wygląd. W tym artykule przedstawimy kilka praktycznych wskazówek, jak wykorzystać pasek do sukienki, aby podkreślić swoją sylwetkę i dodać stylizacji odrobinę blasku.
W te ubrania i dodatki warto zainwestować. Zawsze będą w modzie!
W te ubrania i dodatki warto zainwestować. Zawsze będą w modzie!
Poznaj listę ubrań i dodatków, które nigdy nie wyjdą z mody. Sprawdź, jakie modele są uniwersalne i ponadczasowe. Wejdź i zobacz, w jakie stroje warto zainwestować!
Jak dobierać idealne podkłady do różnych typów obuwia – poradnik dla panów
Jak dobierać idealne podkłady do różnych typów obuwia – poradnik dla panów
Twój przewodnik, który pomoże Ci w doborze najbardziej odpowiednich podkładów dla różnorodności obuwia. Dowiedz się więcej o znaczeniu dobrego wyboru i jak przekłada się to na komfort noszenia.
Ostatnie wpisy